Reklamačný poriadok
Vráťte tovar na podacom mieste Packeta (bývalá Zásielkovňa)
Na niektorom z podacích miest Packeta nahláste obsluhe naše ID: 97346172.
Obsluha vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá vám potvrdenie o prevzatí zásielky, ktoré si uschovajte. Za odoslanie vratky na podacom mieste nič neplatíte.
Náklady na spätné vrátenie tovaru cez Packetu vo výške 2.80 € (zásielky zo Slovenska) alebo 3.50 € (zásielky z Česka) vám odrátame od sumy za tovar, ktorý vraciate.
Prosím, informujte nás emailom alebo v priloženom dokumente ktorú objednávku vraciate a na aký účet vo forme IBAN čísla chcete vrátiť platbu.
Vráťte tovar poštou alebo kuriérom
Tovar nám môžete zaslať aj poštou alebo kuriérom na adresu:
Zuzalo s.r.o., Grösslingová 11, 811 09 Bratislava, tel. číslo +421 907 241 928.
Dôsledne prosíme, aby ste nám tovar NEPOSIELALI na dobierku.
Prosím, informujte nás emailom alebo v priloženom dokumente ktorú objednávku vraciate a na aký účet vo forme IBAN čísla chcete vrátiť platbu.
Máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu (t.j. na vrátenie tovaru) v lehote 14 dní odo dňa, kedy ste vy alebo vami určená tretia osoba prevzala tovar od dopravcu.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy e-mailom na adrese info@zuzalo.sk.
Na tento účel odporúčame použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý si môžete stiahnuť kliknutím na tento odkaz a pripojiť ho k zásielke alebo ho odoslať emailom.
Pokiaľ bol súčasťou objednávky darček, je potrebné poslať ho spolu s vráteným tovarom späť.
Po odstúpení od zmluvy vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, teda kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Sumu za dopravu vám vrátime v prípade, že ste vrátili všetky produkty z vašej objednávky.
Platba za zakúpený tovar vám bude uhradená po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo nastane skôr.
Priame náklady na vrátenie tovaru znášate vy (teda cenu dopravy naspäť do skladu). Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. To zahŕňa aj prípadné poškodenie pri doprave späť k nám.
Reklamácia vadného tovaru
Všetky informácie o podaní a vybavení reklamácie nájdete v našich obchodných podmienkach. V prípade, že ste sa rozhodli v zákonnej lehote tovar reklamovať, informujte nás o tom bezodkladne emailom na adrese info@zuzalo.sk alebo poštou na adrese Zuzalo s.r.o., Grösslingová 11, 811 09 Bratislava. V tele emailu uveďte o aký tovar ide, opis a fotografie vady a číslo objednávky. Pre urýchlenie reklamácie nám môžete poslať rovno vyplnený reklamačný formulár.