Často kladené otázky
Objednávku alebo vybraný produkt z objednávky môžete vrátiť až do 14 dní od prevzatia, a to zaslaním poštou, Packetou, kuriérom alebo prinesením osobne späť na adresu nášej predajne:
Zuzalo, s.r.o.
Grösslingová 11
811 09 Bratislava
K zásielke odporúčame priložiť vyplnený návratný formulár, a to najmä kvôli rýchlemu vráteniu vašich finančných prostriedkov. Návratný dokument si môžete stiahnuť a vytlačiť tu: Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy. Podací hárok, príp. iný doklad o zaslaní vráteného tovaru, rovnako ako aj kópiu návratného formulára si uschovate.
Pokiaľ bolo krmivo už rozbalené resp. otvorené, takýto tovar už nie je možné vrátiť.
Bližšie informácie o vrátení tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach.
Kliknite na ikonu košíka v pravom hornom rohu. Pre vymazanie produktu, kliknite na “x” vedľa názvu produktu. Počet kusov produktu v košíku môžete zmeniť po kliknutí na “Zobraziť košík” alebo priamo v košíku.
Mrzí nás, že vy a váš chlpáč ste zatiaľ nedostali vašu objednávku. Pokiaľ si myslíte, že čakáte na objednávku dlhšie, než by ste mali, prosíme aby ste nás obratom kontaktovali na čísle +421 907 241 928.
Po prijatí objednávky expedujeme zásielku do rúk prepravcu do 24 hodín, pokiaľ sa produkt nachádza v našom sklade. V opačnom prípade je pod produktom vyznačené očakávanie expedície, väčšinou maximálne do 3 – 5 pracovných dní. Štandardný čas doručenia závisí od zvoleného prepravcu. Viac informácii nájdete v sekcii Poštovné a doprava.
Pokiaľ sme vám neposlali potvrdzujúci email o akceptácii objednávky, mohlo sa to stať z niekoľkých dôvodov:
- Pri schválení objednávky vznikol problém s platbou. V tomto prípade vás budeme obratom kontaktovať.
- Produkt, ktorý ste si objednali, je momentálne vypredaný. V takom prípade vás obratom kontaktujeme s očakávaným termínom doručenia a v prípade potreby vieme objednávku upraviť alebo zrušiť.
- Ako vašu adresu ste uviedli P.O.BOX, na ktorú nie možné zásielku doručiť. V takomto prípade zásielka nie je expedovaná a obratom vás kontaktujeme s výzvou uviesť adresu, kde môžeme balík doručiť do vašich rúk.
Peniaze za vrátené produkty posielame do banky na sprocesovanie hneď po prijatí poslaného balíka v našom sklade. Banka má časový rámec na vrátenie peňazí z kreditnej/debetnej karty maximálne 14 dní.
V prípade ak nám poskytnete čislo vášho IBANu, pošleme vám platbu priamo na bankový účet.
Momentálne doručujeme naše produkty na území Slovenska a do Česka cez Packetu (býv. Zásielkovňa). Na rozšírení do ďalších krajín usilovne pracujeme. Ak sa chcete o tom dozvedieť ako prvý, môžete sa prihlásiť na odber newslettera v pravom dolnom rohu našej webstránky.
Áno, vaša objednávka príde zabalená v jednej zásielke. Vo veľmi ojedinelých prípadoch sa môže stať, že s vašim súhlasom produkty budú expedované separátne. Aj v takomto prípade by sme vás o tom vopred informovali emailom.
Ak by sa stalo, že nám vami poslaná vrátená objednávka nepríde, je potrebné, aby ste nám poslali podací hárok alebo iný doklad o odoslaní. V prípade, že ste si podací hárok neuschovali a vaša zásielka sa stratila, reklamáciu ďalej nevieme spracovať.
Občas sa stane, že potvrdenie o objednávke spadne do spamu alebo Reklamného priečinka vášho emailu. Skúste to najskôr preveriť. V prípade, že potvrdenie nenajdete ani tam, pravdepodobne vaša objednávka neprešla. Prosím, v takom prípade nás kontaktute na info@zuzalo.sk alebo telefonicky
Grösslingová 11, 811 09 Bratislava
Otváracie hodiny
Po - Pia: 10:30 - 13.00 a 13.30 - 18:00
Sobota: 10:00 - 14:00
Nedela: zatvorené
Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Sme tu pre vás.
Tel. : +421 907 241 928
Email: info@zuzalo.sk
Zuzalo, s.r.o.
Grösslingová 11
811 09 Bratislava