Shopping Cart

Zákaznícky servis

Najčastejšie otázky

Časté otázky ohľadne objednávky a dopravy

Objednanie a odoslanie zásielky

Na nákup na Zuzalo účet nepotrebujete. Registrácia vám však ušetrí čas pri zadávani ďalšej objednávky v budúcnosti.

Účet si môžete vytvoriť jednoducho kliknutím na odkaz „Môj účet“ v pravom hornom rohu.

Adresu si môžete jednoducho zmeniť vo vašom profile v záložke „Adresy“ pred tým, ako si objednáte alebo pri pokladni pred zaplatením. 

Adresu doručenia po objednávka je možné zmeniť len v prípade, že ešte nebola odoslaná. Prosím, kontaktujte nás na info@zuzalo.sk alebo telefonicky. Je potrebné vedieť číslo objednávky.

Objednávku je možné stornovať, len v prípade, že ešte nebola odoslaná.  Prosím, kontaktujte nás na info@zuzalo.sk alebo telefonicky. Je potrebné vedieť číslo objednávky.

Objednávku môžete zmeniť len v prípade, že ešte nebola odoslaná. Prosím, kontaktujte nás na info@zuzalo.sk alebo telefonicky. Je potrebné vedieť číslo objednávky.

Kliknite na ikonu košíka v pravom hornom rohu. Pre vymazanie produktu, kliknite na „x” vedľa názvu produktu. Počet kusov produktu v košíku môžete zmeniť po kliknutí na “Zobraziť košík” alebo priamo v košíku.

Občas sa stane, že potvrdenie o objednávke spadne do Spamu alebo Reklamného priečinka vášho emailu, preto odporúčame ich preveriť. V prípade, že potvrdenie nenajdete ani tam, tak nás prosím kontaktute na info@zuzalo.sk alebo telefonicky

Momentálne doručujeme naše produkty na území Slovenska. Na rozšírení do ďalších krajín usilovne pracujeme. Ak sa chcete o tom dozvedieť ako prvý, môžete sa prihlásiť na odber newslettera v pravom dolnom rohu našej webstránky. 

Mrzí nás, že vy a váš chlpáč ste zatiaľ nedostali vašu objednávku. 

Po prijatí objednávky expedujeme zásielku do rúk prepravcu do 24 hodín ak sa produkt nachádza v našom sklade.  V opačnom prípade je pod produktom vyznačené očakávanie expedície, väčšinou maximálne do 3-5 pracovných dní. Štandardný čas doručenia závisí od zvoleného prepravcu. Viac informácii nájdete v sekcii Poštovné a doprava.

Pokiaľ je objednávka v stave  „Zrušená“; mohlo k tomu dôjsť z niekoľkých dôvodov. V každom prípade vám vysvetlenie príde na email zadaný pri registrácii, príp. sa s vami spojíme telefonicky a situáciu spolu vyriešime.

Pokiaľ je stav objednávky “Doručená”, ale ešte vám neprišla, chyba môže byť na strane prepravcu. Prosím, kontaktujte nás na info@zuzalo.sk a v emaili uveďte číslo vašej objednávky.

Pokiaľ sme vám neposlali potvrdzujúci email o akceptácii objednávky, mohlo sa to stať z niekoľkých dôvodov:

  • Pri schválení objednávky vznikol problém s platbou. V tomto prípade vás budeme obratom kontaktovať.
  • Produkt, ktorý ste si objednali, je momentálne vypredaný. V takom prípade vás obratom kontaktujeme s očakávaným termínom doručenia a v prípade potreby vieme objednávku upraviť alebo zrušiť.
  • Ako vašu adresu ste uviedli P.O.BOX, na ktorú nie možné zásielku doručiť. V takomto prípade zásielka nie je expedovaná a obratom vás kontaktujeme s výzvou uviesť adresu, kde môžeme balík doručiť do vašich rúk.

Áno, vaša objednávka príde zabalená v jednej zásielke. Vo veľmi ojedinelých prípadoch sa môže stať, že s vašim súhlasom  produkty budú expedované separátne. Aj v takomto prípade by sme vás o tom vopred informovali emailom.

Ak potrebujete pomôcť s vrátením toravu

Vrátenie tovaru a peňazí

Pokiaľ ste náhodou nedostal všetky produkty alebo tie produkty, ktoré ste si objednali, skontaktujte sa s nami na info@zuzalo.sk alebo telefonicky, ihneď vykonáme nápravu.

Ak ste sa rozhodli pre vrátenie alebo reklamáciu produktov, tak vami zvolený spôsob dopravy hradíte vy.  

Produkt môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní, a to zaslaním poštou alebo kuriérom späť na adresu nášho skladu:

Zuzalo s.r.o., Grösslingová 11, 811 09 Bratislava

K zásielke odporúčame priložiť vyplnený návratný formulár, a to najmä kvôli rýchlemu vráteniu vašich finančných prostriedkov. Návratný dokument si môžete stiahnuť a vytlačiť tu: “Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy”. Podací hárok, príp. iný doklad o zaslaní vráteného tovaru, rovnako ako aj kópiu návratného formulára si uschovate.

Pokiaľ bola krmivo pre vašich štvornohých miláčikov už rozbalené resp. otvorené, takýto tovar už nie je možné vrátiť.

Bližšie informácie o vrátení tovaru nájdete v našich Obchodných podmienkach.

Peniaze za vrátené produkty posielame do banky na sprocesovanie hneď po prijatí poslaného balíka v našom sklade. Banka má časový rámec na vrátenie peňazí z kreditnej/debetnej karty maximálne 14 dní.

V prípade ak nám poskytnete čislo vášho IBANu, pošleme vám platbu priamo na bankový účet. 

Ak ste platili kartou cez platobnú bránu, platba vám bude vrátená na kartu.

Objednávku alebo jej časti môžete vrátiť do 14 dní. Pozrite si otázku Ako môžem vrátiť produkt?

Ak by sa stalo, že nám vami poslaná vrátená objednávka nepríde, je potrebné, aby ste nám poslali podací hárok alebo iný doklad o odoslaní. V prípade, že ste si podací hárok neuschovali a vaša zásielka sa stratila, reklamáciu ďalej nevieme spracovať.

Krmivo bez nezmyslov

100% čisté zloženie

Doprava zdarma

pri objednávke nad 49€

Jednoduché vrátenie tovaru

do 14 dní

100% Bezpečný nákup

MasterCard / Visa