Your Cart

Zákaznícky servis

Najčastejšie otázky

Objednanie a odoslanie zásielky

Na nákup na Zuzalo.sk si nemusíte vytvárať účet. Registrácia vám však ušetrí čas pri zadávani ďalšej objednávky, viete si zo svojho účtu stiahnuť faktúru, pozrieť históriu objednávok a najmä – registrovaní zákazníci získajú vernostnú zľavu 3%, ktorá sa vám automaticky odčíta v košíku.

Účet si môžete vytvoriť jednoducho kliknutím na odkaz Môj účet v pravom hornom rohu stránky.

Bezodkladne nás prosím kontaktujte na info@zuzalo.sk alebo telefonicky na +421 907 241 928. Objednávku vieme zmeniť iba pokiaľ ešte nebola odoslaná.

Občas sa stane, že emailové potvrdenie o objednávke spadne do priečinku SPAM alebo Reklamného priečinka vášho emailu. V prípade, že potvrdenie nenajdete ani tam, nás prosím kontaktujte na info@zuzalo.sk alebo telefonicky na čísle +421 907 241 928.

Áno, do ČR posielame objednávky do 10 kg cez spoločnsoť Packeta (Zásilkovna.cz), a to do výdajného miesta.

Kompletný postup ako vrátiť tovar nájdete tu. V skratke:

Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabalte nepoškodený do pôvodného obalu. Pripojte k nemu číslo objednávky a IBAN, kam môžeme vrátiť platbu za tovar. Tovar nám môžete zaslať:

1. na podacom mieste Packeta (bývalá Zásielkovňa)

Na niektorom z podacích miest Packeta nahláste obsluhe naše ID: 97346172. Obsluha vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá vám potvrdenie o prevzatí zásielky, ktoré si uschovajte. Za odoslanie vratky na podacom mieste nič neplatíte. Náklady na spätné vrátenie tovaru cez Packetu vo výške 3.30 € (zásielky do 5 kg) alebo 4.50 € (do 10 kg) vám odrátame od sumy za tovar, ktorý vraciate.

2. poštou alebo kuriérom

Tovar nám môžete zaslať aj poštou alebo kuriérom na adresu: Zuzalo s.r.o., Grösslingová 11, 811 09 Bratislava, tel. číslo +421 907 241 928. Dôsledne prosíme, aby ste nám tovar NEPOSIELALI na dobierku

Podľa zákona môžete tovar vrátiť v lehote 14 dní od prevzatia tovaru od dopravcu. Na základe individuálnej dohody vám túto lehotu radi predĺžime.

Pokiaľ vám od nás prišiel email o tom, že objednávka je vybavená, zásielku by ste mali dostať do 48 hodín (počas pracovných dní). Ak vám zásielka mešká a vy disponujete sledovacím číslom zásielky, kontaktujte prosím prepravcu. Je rýchlejšie a praktickejšie, keď prepravcu kontaktuje prijímateľ zásielky, ktorý sa tak môže s prepravcom dohodnúť na inách podmienkach doručenia (zmena času, adresy atď.)

Pokiaľ sledovacie číslo zásielky nemáte, kontaktujte nás na emaily info@zuzalo.sk, a my vám odošleme číslo balíka aj inštrukcie, ako daného prepravcu kontaktovať.

Kontakty

Ohľadom stavu vašej objednávky nás môžete kontakrovať na čísle:

+421 907 241 928 alebo na info@zuzalo.sk

 

Krmivo bez nezmyslov

100% čisté zloženie

Doprava zdarma

pri objednávke nad 59€

Jednoduché vrátenie tovaru

do 14 dní

100% Bezpečný nákup

MasterCard / Visa

PREDAJŇA

Zuzalo – chovateľské potreby
Dunajská 64, 811 08
Bratislava – Staré Mesto

Po – Pia 10:30 – 13:00 a 13:30 – 18:00

So
10:00 – 14:00